Waarom Rihanna gewoon een powervrouw is.

Powervrouwen alert: ja Rihanna is een powervrouw en een fashion-icon.

Ze heeft het allemaal. Een succesvolle muzikale carrière, een lingerielijn, een beauty lijn. Ze is inmiddels miljardair. Een voorbeeld voor ons allen toch?

Of ze helemaal self-made is dat weten we niet. Ze heeft veel connecties en rijke mensen om zich heen. Self-made is het maken zonder dat je hulp heeft gekregen van rijke mensen om je heen. Je hebt jezelf naar de top gewerkt, maar dat kan bijna nooit zonder connecties en investeerders. Dus self-made blijft altijd lastig.

Het is alweer vijftien jaar geleden dat Rihanna doorbrak met haar monsterhit Pon de Replay”. Inmiddels is ze de meest gestreamde vrouwelijke artiest ter wereld.

Dat Rihanna een succesvol cosmeticabedrijf heeft opgericht, is op zichzelf al inspirerend. Wat het alleen nóg indrukwekkender maakt, is de reden waarom ze met Fenty Beauty begon: ze wilde meer diversiteit in de beautywereld brengen. Er was namelijk nogal een gebrek aan aanbod van donkere tinten foundation. Daar heeft Rihanna met haar ruim veertig verschillende tinten foundations zeker verandering in gebracht. Haar bedrijf is na een paar jaar niet meer weg te denken uit de cosmeticabranch.

Rihanna zet zich ook nog in voor goede doelen. Ze is sinds 2016 ambassadeur voor de Global Partnership for Education. Daarmee zet ze zich in om goed onderwijs voor alle kinderen toegankelijker te maken. Door haar grote invloed kreeg ze geld los bij verschillende presidenten.

Rihanna is niet alleen goed in het creëren van mode-items voor anderen, zelf loopt ze ook altijd op de trends vooruit. Op belangrijke evenementen als het Met Gala of de Grammy Awards zijn de ogen altijd op haar gericht. Rihanna is een edgy fashion-icon. Ze is orgineel, gedurfd, fashion-forward en heeft lef. Lees hier meer over een edgy stijl. en wat dacht je van haar kapsels en make-up? Steal Her look: here!

Rihanna is een van de meest invloedrijke vrouwen van nu. Rihanna is een inspiratie op werk & carrière gebied, maar ook op fashion gebied. Zorg dat je je omringt met invloedrijke mensen, businessmensen, investeerders etc en ga er ook voor!

Must Read

Related Articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here